tisdag 21 oktober 2008

Plötsligt händer det!

Idag har det varit en helt vanlig dag, vi har rensat och sorterat och åkt iväg till en miljöstation och kasta grjer. Påväg ut till bilen kollade vi i post facket och där överraskades jag med att jag hade fått en avi. Tänkte att jag hade glömt avboka någon bok eller nått, men det konstiga var att man var tvungen att hämta ut den nere i stan. Annars brukar alla paket komma upp hit. När jag hämtade ut paketet så sa tanten det var ett STORT paket, jag sa genast att jag inte hade en aning om vad det var i det. Då sa hon det kommer från Danmark, Jaha tänkte jag Danmark vad skulle jag kunnat beställt därifrån??? Min släkt i Danmark som fått reda på att jag fått en son?? Nä har knappt träffat dom. Sen kom jag på att jag för några dagar sedan var inne på en dansk hemsida och kollade på tyger, klickade runt lite där men upptäckte snabbt att priserna var allt för höga (20cm för 89dk) billigt billigt, roligt att få en saftig räkning där ifrån. Iallafall när vi kom hem rev jag snabbt upp det stora paketet och till min stora förvåning hade jag vunnit första pris i en fisher-Price tävling på internet och första pris var tydligen ett 40-50cm stor leksak little people heter serien, ett hus med små figurer. kul värre men mycket underligt, kommer inte alls ihåg någon tävling. En annan grej som är rätt typisk är att när man väl vinner något så vinner jag en leksak till Liam. Men mycket skoj att man faktiskt kan vinna.




Annars idag har Liam fått nässelutslag över kroppen, eller vi tror att det är det. Vi får vänta tills imorgon och se om utslagen har lagt sig annars får vi ringa till bvc.




En lycklig vinnare!!!

Inga kommentarer: